Proje değerlendirme sürecinden geçmiş ve kabul almıştır. PRoje bünyesinde ...
Full Article1.3.Projenin başlatılma gerekçeleri :
Ø
Geleneksel anne – baba yerine, demokratik
davranışlarda bulunan, bilinçli veli profilinin öne çıkarılması
Ø
Başarılı bir eğitim
için anne babaların tutum ve davranışlarının
büyük bir öneminin olması
Ø
Öğrenci velilerinin bilinçli birer anne baba
olmalarını sağlanması,
Ø Çocukların
okulda kazandığı becerilerin ev ortamında da pekiştirilmesi için veli
eğitimlerinin gerekliliği,
Ø Anne babaların çocuklarının içinde
bulunduğu gelişim dönemini göz önünde bulundurarak onları anlama konusunda
farklı bakış açıları kazandırmak
1.4.Projenin amacı
Ø
Çocukları doğru eğitmenin önemini velilerimizin
kavrayabilmesini sağlamak,
Ø
Eğitimi, gelişimi, bilinçlenmeyi toplumun her
alanına yayabilmek,
Ø
Çocukları doğru eğitmenin önemini velilerimizin
kavrayabilmesini sağlamak,
Ø
Öğrencilerin sağlıklı olarak gelişimlerini
tamamlayabilmelerine katkı sağlamak,
Ø
Öğrencilerin kişisel ve sosyal gelişimlerinin
desteklenmesi, potansiyellerinin açığa
çıkarmalarına
imkân sağlamak,
1.5.Projenin hedefleri
Geleneksel anne – baba rolünün yerine,
öğrenen ve öğreten, bilinçli veli profilinin öne çıkarılması gerekmektedir. Bu
çalışma ile velilerin çağın gerektirdiği yetkinliğe sahip olmaları ve kendilerini
geliştirmelerinin sağlanması hedeflenmiştir.
1.6.Projenin Hedef Kitlesi
İlçemiz
okullarında eğitim öğretime devam eden öğrenci velileri
1.7.Projenin İşleyiş Akışı
Ø
Projede yer alan rehber öğretmenler ve Özel Büro, proje yöneticisi başkanlığında ikinci
dönem başında toplantı yapılması
Ø
Seminerlerde sunulacak konuların belirlenmesi
Ø
Sunumlarda görev dağılımının yapılması
Ø
Sunumların belirlenen konferans salonlarında
belirtilen tarihlerde ilçemiz okullarında eğitim öğretime devam eden öğrenci
velilerine sunulması
1.8.Proje çıktıları
ve başarı ölçütleri
Ø
Velilerimizin çocuklarını doğru eğitme
konusunda bilinçlenmesi,
Ø
Velilerimizin iletişim ve sosyal beceriler
konusundaki gelişimleri
Ø
Olumsuz anne baba davranışlarının azalması
Ø Velilerin çocuklarının içinde bulunduğu
gelişim dönemini göz önünde bulundurarak onları anlama konusunda farklı bakış
açıları kazanmaları
1.9.Proje uygulama zamanı
ve çalışma takvimi
Projenin Başlangıç
Tarihi: Ocak 2018
Projenin Bitiş Tarihi : Haziran 2018
NO |
ZAMAN |
KONU |
SAAT |
KONUŞMACILAR |
TOPLANTI YERİ |
1 |
17 OCAK
2018 ÇARŞAMBA |
Aile
İçi İletişim ve Anne-Baba Tutumları |
14:00 |
Enis FİDANCIOĞLU Bahar Gönül KIRMAZ Aysel UMULBİLİR |
Kaymakamlık Toplantı Salonu
|
2 |
28 ŞUBAT 2018 ÇARŞAMBA |
Ergenlik
Dönemi ve Ergenlik Dönemi Problemleri |
14:00 |
Enis FİDANCIOĞLU Bahar Gönül KIRMAZ Aysel UMULBİLİR |
Bayındır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Konferans Salonu |
3 |
28 MART
2018 ÇARŞAMBA |
Sağlıklı
Yaşam ve Bağımlılık |
14:00 |
Enis FİDANCIOĞLU Bahar Gönül KIRMAZ Aysel UMULBİLİR |
Sadık Susamcıoğlu Anadolu Lisesi Konferans Salonu |
4 |
25 NİSAN
2018 ÇARŞAMBA |
Sınav
Kaygısı, Verimli Ders Çalışma ve Zamanı Etkili Kullanma |
14:00 |
Enis FİDANCIOĞLU Bahar Gönül KIRMAZ Aysel UMULBİLİR |
Ülfet Onart Anadolu Lisesi Konferans Salonu |
5 |
8 MAYIS
2018 SALI |
Çocuk
İhmali ve İstismarı |
14:00 |
Nur Furtun SÖKMEN |
Kaymakamlık Toplantı Salonu |
6 |
HAZİRAN
2018 |
PROJENİN GENEL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI |
1.10. İşbirliği yapılacak kurum
ve kuruluşlar
İlçemizdeki
Eğitim Kurumları
Kaymakamlık
1.11.
Proje uygulama aşamasında karşılaşılacak riskler ve önlemleri
Ø
Öğrenci velilerinin bir çoğunun bağ bahçe
işlerinde yevmiye usulü günlük
çalışmaları projemize katılımın az olması anlamında risk oluşturabilir. Bunun
için seminerlerin bağ bahçe işlerinin yapılamayacağı yağışlı günlerin takip
edilerek seminer zamanları buna göre düzenlenecektir.
Ø
Ayrıca ilçemizde cuma günleri pazar
kurulduğundan seminerlerin cuma günü yapılması da uygun görülmemiştir.
1.12.Proje Koordinatörü(Yöneticisi)
LABSİS GİRİŞ
ANALİZ TALEBİ